سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نشانه های فقه، بردباری و دانش و سکوت است . سکوت دری از درهای حکمت است . سکوت، محبّت می آورد و راهنمای هر گونه خیری است [امام رضا علیه السلام]
زنونه
درباره



زنونه


صبا
تو این وبلاگ می خوام برای بالا رفتن اطلاعات عمومی خانوما مطالب مختلفی بنویسم. امیدوارم با همکاری شما بتونیم وبلاگ موفقی داشته باشیم.
لینک‌های روزانه

   با سلام،مطلب زیر از دوست خوبمان انسیه است که در قسمت (زیبایی زنان) نظر شما چیه ؟
ثبت شده چون به نظر من جالب آمد خواستم شما هم بی نصیب نمانید لطفا توجه کنید:
(... در جامعـه ی امروزی ما ،والدین از جایگاه قداست خودشان خارج شده اند. هر پدر و مادری مقدس است. خوش به حال کسانی که والدین بداخلاق دارند! در روایت داریم کسی که بر اخلاق بد مادرش هر بار سکوت کند و با خوشرویی جواب بدهد برایش اجر یک شهید نوشته مـی شود.)

از مرحوم شیخ المحدثین - سلام الله علیه - پرسیدند شما چطور شیخ المحدثین شدید؟ گفتند:

«مادری داشتم که بسیار بداخلاق بود. یک روز با تندی به من گفت برو و برایم آب بیاور. رفتم و یک کاسه آب آوردم و تا به سمتش گرفتم گفت :چرا ایـنقدر طول دادی، کاسه را از من گرفت و توی سرم کوبید. سرم شکست، پارچـه ای روی سرم گذاشتم و یک کاسه آب دیگر آوردم و به دست مادرم دادم و گفتم ببخشید. به محض ایـنکه کاسه از دست من خارج شد و دست مادرم به کاسه رسید، نگاهی به من کرد که معلوم بود از دل محبت دارد، یک لحظه احساس کردم که تمام پرده های علمی از جلوی چشمم کنار رفت و تبدیل شدم به شیخ المحدثین.»مادرها تمام فحش و نفریـنشان بالکل دروغ است! لذا پیامبر – صلی الله علیه و آله و سلم – فرمودند از خشم و نفرین پدر بترس!

از میرزای بزرگ پرسیدند شما چطور شدید میرزای بزرگ؟
گفت«یک شب در حجره بودم، پدرم میهمان من بود، خوابش برد و من نتوانستم بـىادبی کنم و جلوی پدرم پایم را دراز کنم و بخوابم و به صورت نشسته خوابیدم. صبح که بیدار شدم پاهایم درد گرفته بود ولی نوری در باطنم احساس مـی کردم».
july30.parsiblog.com


 


کلمات کلیدی: آموزش آشپزی


نوشته شده توسط صبا 87/8/15:: 10:29 عصر     |     () نظر