سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! شکستگی ام را جز لطف و مهر تو درمان نمی کند ... آتش درونم را جز دیدارت خاموش نمی سازد و درد اشتیاقم به تو را جز نگریستن به چهره ات، بهبود نمی بخشد . [امام سجّاد علیه السلام ـ در نیایشش ـ]
زنونه
درباره



زنونه


صبا
تو این وبلاگ می خوام برای بالا رفتن اطلاعات عمومی خانوما مطالب مختلفی بنویسم. امیدوارم با همکاری شما بتونیم وبلاگ موفقی داشته باشیم.
لینک‌های روزانه

به بهانه هفته جهانی سلامت روان:

خیلی چیزها هست که می تونه سلامت  روان ما رو به هم بزنه از استرس و اضطراب در کارها تا افسردگی های مختلف که روانمون رو رنج میده اما همه ما می تونیم موقعیت های رنج آور رو  که باعث روان دردی ما میشه به موقعیت های بهتر تبدیل کنیم فقط باید تلاش کنیم اما از آن جایی که ملت کلا با هم فرق می کنن چه از نظر ظاهری  چه از نظر روحی و روانی و مشکلات متفاوتی هم دارن برای همین سختهکه برای سلامتی آدم ها یک نسخه یکسان دادتا خوب بشن اما زیاد نا امید نشین چون تجارب روان شناسان نشون داده که موارد زیر تونسته ما را در بهبود سلامت روان کمک کنه  :

1-به خدا توکل کنید(توجه به یک قدرت بزرگ وبالا که همه چیز در دست اوست حتما به آدم آرامش می ده)

2-احساسات خود را بپذیرد (اگه نمی تونیم اون ها را مستقیم بیان کنیم یعنی چون عاقلانه نیست آدم سر رئیسش داد بکشه غیر مستقیم خودش خالی کنه با پیاده روی کردن ،کوبیدن یه توپ به تنیس یا تعریف کردن احساستان برای کسی خودتن را خالی کنین)

3-آسیب پذیری خود را قبول کنید(ببینیم چه آدم ها با چه موقعیت هایی ما رو ناراحت میکن و باعث فشار روانی در ما میشن از اونا دوری کنیم)

3-استعدادها وعلایق خود را زیاد کنید(رشد مهارت های مختلف ،اعتماد به نفس آدم را بالا می بره که این هم در سلامت روان نقش بسیار مهمی دارد)

4_با دیگران ارتباط بر قرار کنید(توجه بیش از اندازه به مشکلات خودمون باعث یک دل مشغولی

ناسالم می شه نگرانی های خودتون رو با دیگران در میان بزارین این کار فکرشما رو باز می کنه تازه

توجه به کمک کردن به دیگران احساس ارزشمندی در شماایجاد می کنه)

5_ از دیگران کمک بگیرید(قبو ل کنین که بعضی از مشکلات را به تنهایی نمی تونین حل کنین راستی کمک گرفتن از دیگران نشانه  پختگی عاطفی شماست نه نشانه ضعف!!!)
موفق باشین

 

 


کلمات کلیدی: پزشکی


نوشته شده توسط صبا 87/8/6:: 8:29 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9